(FIFA 12, PS3) Als jij scoort bij [Virtuele Prof - Profclubs] met een computer speler die jij bestuurt (ELK) telt het doelpunt dan voor jou, of niet?

Bijvoorbeeld: Jij speelt samen met 1 iemand anders in Virtuele Prof - Profclubs een wedstrijd.
Jij kiest positie "ELK" en de andere persoon "CAM". Jij bent dus 10 (waaronder je virtuele prof) van de 11 spelers. Als jij dan scoort met een andere speler (die jij bestuurt) dan je virtuele prof, telt dit doelpunt dan bij statistieken als een doelpunt voor jou of wordt dit doelpunt aan niemand toegeschreven??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Elke doelpunt wat je scoort wordt geregistreerd op de naam van de doelpunt maker.
Als je niet met je virtuele prof scoort zal die dan ook geen +1 doelpunt krijgen bij statestieken.
Wel krijg je volgens mij aan het einde van de wedstrijd punten.
Die te maken heb met je virtuele prof.
Maar weer gaat het hier om de prestatie die je prof heeft gemaakt.
En niet de andere spelers in het elftal.

Heb je vragen vraag maar.