waarvoordient de uitsparing in een wcbril aan de v@oorkant (dus niet het gat middenin)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

ik denk speciaal voor de mannen die gaan zitten om te plassen of poepen, dat hun zaakie niet onder de bril kan komen klem te zitten, echt serieus, dat denk ik.

Toegevoegd na 7 uur:
opgezocht en het antwoord is:
er zit aan de voorkant een uitsparing, zodat u meer ruimte heeft om toiletpapier te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plus! Dit lijkt mij het juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel handig om er dan even bij te zetten waar je dit gevonden hebt.

Andere antwoorden (2)

Zodat mannen die staand urineren, niet de voorkant van de bril vol zeiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak zie je dit soort brillen op kinderwc's, in scholen en zo.
Scheelt een hoop geknoei op de rand van jongetjes die niet kunnen mikken, en ook van meisjes die niet ver genoeg naar achter schuiven. Om nog maar niet te spreken van kleuters (met korte beentjes die nog niet bij de grond komen) die met de grote boodschap klaarzijn en naar voren schuiven om op te staan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zit ook een negatieve kant aan. Als meisjes op de wc zitten met hun onderbroek naar beneden kunnen ze hun benen niet heel ver spreiden. Dit heeft als resultaat dat vaak 1 been in die uitsparing ligt en het andere op de bril. Dit zit heel vervelend. Wij hadden op ons KDV ook van deze brillen. Ondingen!